Kadra dydaktyczna studiów MBA w WSB w Poznaniu

  • Programy studiów MBA dedykowane są aktywnym formom rozwoju ich uczestników. Partnerstwo nauki z praktyką tworzy prestiżowy poziom wzajemnych relacji. Korzystając z najnowszej wiedzy w zakresie zarządzania, wzbogaconej efektywnymi metodami i narzędziami pracy, tworzymy platformę bogatych doświadczeń społeczno-zawodowych naszych słuchaczy. Ich atutem studiów MBA jest możliwość spotkania we wspólnym procesie kształcenia wielu profesjonalistów, przedstawicieli różnorodnych branż, dziedzin, jak również wielu perspektyw, punktów widzenia oraz bogatych doświadczeń.

    Anna Sarowska-Gierasimowicz
    Trener MBA w WSB w Poznaniu

  • Komunikacja niewerbalna decyduje aż o 2/3 przekazu, co oznacza, że jest dużo ważniejsza niż to, co mówimy. Menedżer powinien zadbać o to, by korzystać z niej w świadomy sposób. W czasie zajęć, które prowadzę w ramach programu MBA, uczestnicy poznają skuteczne techniki komunikacyjne wspierające realizację celów firmy.

    Magdalena Giec
    Trener MBA w WSB w Poznaniu

  • Praca menedżera to stałe pokonywanie drogi od pomysłów do ich efektywnego wdrożenia. Dlatego właśnie polskojęzyczny program MBA został zaprojektowany w taki sposób, aby wyposażyć jego uczestników nie tylko w aktualną wiedzę, ale także by dostarczać inspiracji, wspomagać wymianę doświadczeń oraz rozwijać umiejętności wykorzystania nabytej wiedzy w praktyce. Gwarantem realizacji tych celów jest partnerstwo merytoryczne Franklin University.


    Dr Grzegorz Dzwonnik
    Dyrektor Akademicki i wykładowca programu MBA

  • Z fascynacją patrzę na to, jak w środowisku zbudowanym wspólnie przez WSB i Franklin University co roku powstają ciekawe pomysły wpływające na firmy, które w ten sposób zdecydowały się zainwestować w rozwój swoich menedżerów.
    Grzegorz Szałajko
    Trener Aalto Executive MBA i MBA w WSB w Poznaniu i Chorzowie

O  sile i skuteczności programu stanowi kadra dydaktyczna, do której należą zarówno wykładowcy akademiccy, jak i eksperci z dużym doświadczeniem praktycznym. Zajęcia w ramach studiów Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu prowadzą m.in:

  • dr Józef Aleszczyk – swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku głównego księgowego, jako członek i przewodniczący rad nadzorczych (PZU SA, PGE SA, PLL LOT SA), członek i prezes zarządu spółek kapitałowych (Porty Lotnicze Poznań-Ławica sp. z o.o.) oraz kierownik urzędu centralnego (Agencja Rezerw Materiałowych); zajmuje się prawem bilansowym, finansowym i spółek kapitałowych; prowadzi szkolenia specjalistyczne dla pracowników spółek kapitałowych, instytucji finansowych i podatkowych; na studiach MBA realizuje ze słuchaczami moduł dotyczący rachunkowości finansowej
  • dr Grzegorz Dzwonnik – konsultant, menedżer, wykładowca akademicki, specjalizujący się w szeroko rozumianym wprowadzaniu zmian, w szczególności tych, które ukierunkowane są na budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw; od wielu lat zawodowo związany z projektowaniem strategii przedsiębiorstw, zarządzaniem strategicznym oraz zarządzaniem projektami; słuchacze spotykają się z nim na zajęciach z analizy strategicznej przedsiębiorstwa oraz zarządzania projektami
  • Magdalena Giec – członek zarządu ICF Polska, wykładowca i trener coachingu; specjalizuje się w sztuce autoprezentacji, komunikacji, technikach koncentracji i kreatywności, budowaniu zespołów i przywództwie; jej klientami są trenerzy, negocjatorzy, urzędnicy państwowi i kadra menedżerska
  • Krzysztof Kotapski – właściciel Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej; absolwent Instytutu Blancharda (Coaching Przywódczy), Instytutu Voss+Partner (Master of Science In Executive Leadership i Akademia Trenerów), Akademii Zarządzania Projektami Porsche Institute; od 21 lat na rynku szkoleniowo-doradczym, do tej pory pracował dla ponad 1500 firm; jako jedyny w Polsce realizuje projekty z zakresu Standaryzacji Kompetencji Menedżerskich według międzynarodowych standardów; ze słuchaczami spotyka się w czasie zajęć z budowania efektywnych zespołów
  • dr Adrianna Lewandowska - Partner Zarządzający Lewandowska i Partnerzy od lat wspiera firmy rodzinne w zakresie strategii rozwoju, procesów sukcesyjnych oraz zarządzania zmianą; członek Międzynarodowej Sieci Doradców Strategicznych w Berlinie; założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego, inicjator Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych; długoletni Członek Zarządu, a dziś Board Executive Advisor Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV
  • Sylwia Michalska-Pyszny – trener i wykładowca; członek Instytutu Zarządzania oraz Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami; psycholog, coach, trener i doradca personalny; od 12 lat realizuje projekty rozwojowe dla liderów, menedżerów, trenerów, prowadzi autorskie warsztaty z zakresu doskonalenia umiejętności przywódczych, wywierania wpływu, motywowania oraz rozwoju osobistego
  • Anna Sarowska-Gierasimowicz – trener i doradca biznesowy; członek m.in. Management Mastery Club Harvard Business Review Polska, American Society for Training and Development Polska; doradca biznesowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, audytor strategiczny w zakresie rozwoju kluczowych procesów HR, realizator wielu projektów rekrutacyjno-selekcyjnych (assessment center) na kluczowe stanowiska w firmach z różnych branż
  • dr Rafał Sornek - zajmuje się procesami rozwoju produktu; jest praktykiem, którego ścieżka zawodowa prowadzi od inżyniera w dziale B+R do członka zarządu międzynarodowej korporacji odpowiedzialnego za rozwój i badania; doświadczenie zawodowe zdobywał 
    w Japonii, Niemczech, Polsce i krajach skandynawskich; obecnie prowadzi własną firmę zajmującą się doradztwem w zakresie zarządzania rozwoju z punktu widzenia finansów i zarządzania ryzykiem oraz wykorzystania tzw. Big Data w procesach rozwoju. W trakcie zajęć pokazuje, jak duży i niedoceniany wpływ na finanse firmy ma proces rozwoju produktu i udowadnia, jak nasze przyzwyczajenia i stereotypy mogą przeszkadzać w działalności rozwojowej; słuchacze spotykają się z nim na zajęciach z rozwoju produktu z perspektywy finansowej
  • Grzegorz Szałajko – doradca strategiczny, trener i coach; wspiera menedżerów polskich i międzynarodowych organizacji w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć, doskonalenia metod zarządzania i skutecznego wprowadzania zmian; wiodący edytor międzynarodowego standardu oceny projektów IPMA Project Excellence Baseline, od 2005 roku asesor w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award oraz przez dwie kadencje członek IPMA Awards Management Board; jeden z pierwszych członków PMI Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału PMI.

 

WSB Poznań MBA