Kadra dydaktyczna studiów MBA w WSB w Poznaniu

  • Komunikacja niewerbalna decyduje aż o 2/3 przekazu, co oznacza, że jest dużo ważniejsza niż to, co mówimy. Menedżer powinien zadbać o to, by korzystać z niej w świadomy sposób. W czasie zajęć, które prowadzę w ramach programu MBA, uczestnicy poznają skuteczne techniki komunikacyjne wspierające realizację celów firmy.

    Magdalena Giec
    Trener MBA w WSB w Poznaniu

  • Praca menedżera to stałe pokonywanie drogi od pomysłów do ich efektywnego wdrożenia. Dlatego właśnie polskojęzyczny program MBA został zaprojektowany w taki sposób, aby wyposażyć jego uczestników nie tylko w aktualną wiedzę, ale także by dostarczać inspiracji, wspomagać wymianę doświadczeń oraz rozwijać umiejętności wykorzystania nabytej wiedzy w praktyce. Gwarantem realizacji tych celów jest partnerstwo merytoryczne Franklin University.


    Dr Grzegorz Dzwonnik
    Dyrektor Akademicki i wykładowca programu MBA

  • Z fascynacją patrzę na to, jak w środowisku zbudowanym wspólnie przez WSB i Franklin University co roku powstają ciekawe pomysły wpływające na firmy, które w ten sposób zdecydowały się zainwestować w rozwój swoich menedżerów.
    Grzegorz Szałajko
    Trener Aalto Executive MBA i MBA w WSB w Poznaniu i Chorzowie

O  sile i skuteczności programu stanowi kadra dydaktyczna, do której należą zarówno wykładowcy akademiccy, jak i eksperci z dużym doświadczeniem praktycznym. Zajęcia w ramach studiów Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu prowadzą m.in:

  • dr Józef Aleszczyk – swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku głównego księgowego, jako członek i przewodniczący rad nadzorczych (PZU SA, PGE SA, PLL LOT SA), członek i prezes zarządu spółek kapitałowych (Porty Lotnicze Poznań-Ławica sp. z o.o.) oraz kierownik urzędu centralnego (Agencja Rezerw Materiałowych); zajmuje się prawem bilansowym, finansowym i spółek kapitałowych; prowadzi szkolenia specjalistyczne dla pracowników spółek kapitałowych, instytucji finansowych i podatkowych; na studiach MBA realizuje ze słuchaczami moduł dotyczący rachunkowości finansowej
  • dr Grzegorz Dzwonnik – konsultant, menedżer, wykładowca akademicki, specjalizujący się w szeroko rozumianym wprowadzaniu zmian, w szczególności tych, które ukierunkowane są na budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw; od wielu lat zawodowo związany z projektowaniem strategii przedsiębiorstw, zarządzaniem strategicznym oraz zarządzaniem projektami; słuchacze spotykają się z nim na zajęciach z analizy strategicznej przedsiębiorstwa oraz zarządzania projektami
  • Magdalena Giec – członek zarządu ICF Polska, wykładowca i trener coachingu; specjalizuje się w sztuce autoprezentacji, komunikacji, technikach koncentracji i kreatywności, budowaniu zespołów i przywództwie; jej klientami są trenerzy, negocjatorzy, urzędnicy państwowi i kadra menedżerska
  • Krzysztof Kotapski – właściciel Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej; absolwent Instytutu Blancharda (Coaching Przywódczy), Instytutu Voss+Partner (Master of Science In Executive Leadership i Akademia Trenerów), Akademii Zarządzania Projektami Porsche Institute; od 21 lat na rynku szkoleniowo-doradczym, do tej pory pracował dla ponad 1500 firm; jako jedyny w Polsce realizuje projekty z zakresu Standaryzacji Kompetencji Menedżerskich według międzynarodowych standardów; ze słuchaczami spotyka się w czasie zajęć z budowania efektywnych zespołów
  • dr Adrianna Lewandowska - Partner Zarządzający Lewandowska i Partnerzy od lat wspiera firmy rodzinne w zakresie strategii rozwoju, procesów sukcesyjnych oraz zarządzania zmianą; członek Międzynarodowej Sieci Doradców Strategicznych w Berlinie; założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego, inicjator Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych; długoletni Członek Zarządu, a dziś Board Executive Advisor Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV
  • Sylwia Michalska-Pyszny – trener i wykładowca; członek Instytutu Zarządzania oraz Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami; psycholog, coach, trener i doradca personalny; od 12 lat realizuje projekty rozwojowe dla liderów, menedżerów, trenerów, prowadzi autorskie warsztaty z zakresu doskonalenia umiejętności przywódczych, wywierania wpływu, motywowania oraz rozwoju osobistego
  • Andrzej Szastok - trener biznesu, współzałożyciel Instytutu Negocjacji; obecnie dyrektor ds. projektów szkoleniowych i trener w Komilton Trening i Rozwój; prowadzi dwa moduły: negocjacje w biznesie i etykę biznesu
  • Grzegorz Szałajko – doradca strategiczny, trener i coach; wspiera menedżerów polskich i międzynarodowych organizacji w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć, doskonalenia metod zarządzania i skutecznego wprowadzania zmian; wiodący edytor międzynarodowego standardu oceny projektów IPMA Project Excellence Baseline, od 2005 roku asesor w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award oraz przez dwie kadencje członek IPMA Awards Management Board; jeden z pierwszych członków PMI Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału PMI.

 

WSB Poznań MBA